ππΌββοΈ Forum AV Veluwe ππΌββοΈ
Zit je met een onbeantwoorde vraag, misschien heb je wel een blessure of zou je advies willen over hardloopschoenen of zoek je een mooie looproute. De website van AV Veluwe heeft een geweldige koffiehoek waar je met al je vragen of adviezen en Tips terecht kan bij collega hardlopers. Als je gebruik wil maken van het Forum moet je je eerst even registreren. Mocht je vragen hebben over het Forum gebruik dan hiervoor het Algemene contactformulier.
Heel veel plezier! gewenst op het Forum .
Lees hier de forumregels van AV Veluwe
Te koop nieuwe dames/heren Brooks hardloopschoenen π
Citaat van Lars op 17 februari 2023, 14:44Hallo allemaal,
Per toeval kwam ik afgelopen Kerst (BVA) een mooie partij hardloopschoenen tegen van Brooks voor dames en heren. Alle schoenen zijn van vorig jaar en echt helemaal NIEUW er is niet opgelopen. Voor het gemak heb ik een overzicht gemaakt van alle beschikbare type en maten (zie pdf document). Per paar vraag ik β¬ 75,- euro.Β Mocht je een vraag of interesse hebben stuur dan even een berichtje naar larsdejong38@gmail.com of laat hieronder een reactie achter.
Met Sportieve groet,
Lars
Hallo allemaal,
Per toeval kwam ik afgelopen Kerst (BVA) een mooie partij hardloopschoenen tegen van Brooks voor dames en heren. Alle schoenen zijn van vorig jaar en echt helemaal NIEUW er is niet opgelopen. Voor het gemak heb ik een overzicht gemaakt van alle beschikbare type en maten (zie pdf document). Per paar vraag ik β¬ 75,- euro.Β Mocht je een vraag of interesse hebben stuur dan even een berichtje naar larsdejong38@gmail.com of laat hieronder een reactie achter.
Met Sportieve groet,
Lars
GeΓΌploade bestanden:- Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.